Wednesday, November 12, 2014

Si a treia publicatie pe anul asta

Va fiii.....
"In cautarea sufletului Craciunului"!

 După cum puteți observa, până și design-ul blogului este schimbat - ilustrația de pe fundal este prezentă și în carte :-D

 Uf, cu ce să încep? Cred că asta e cea mai importantă carte la care am lucrat până acum, din mai multe puncte de vedere. Este și cea mai.. "stufoasă" (peste 100 de pagini).. dar și cea mai dragă mie - mai ales datorită autoarei, care e o persoană ex-tra-or-di-na-râ.

 Colaborarea a început anul trecut, când eram prinsă până la gât în alte proiecte, și a trebuit să insiste puțin (mai mult) ca să lucrăm... Până la urmă m-a convins, am ajuns "până peste cap" dar nu-mi pare rău. Mi-a plăcut prea mult de ea ca persoană, și de pasiunea cu care vorbea despre poveste, ca să o pot refuza.

 Am constatat că inspirația și creativitatea (mea) depind extraordinar de mult de relația care se formează cu clientul. Sau mai exact, de cât de apropiate sunt "lungimile de undă" pe care suntem.  Cu cât comunicarea e mai eficientă, cu atât mai bine. Iar cu Diana... totul a mers că uns! În prima fază mi-a dat toate informațiile legate de cum își imaginează personajele și anumite scene din carte.. iar apoi am avut libertate totală să mă exprim! Prin urmare, e unul din puținele proiecte la care am lucrat cu la fel de mult drag că și la ilustrațiile cu Lia.

 Dar să revin la cartea noastră:
 Vă recomand cu mare drag să o căutați în librării și să o citiți. E o poveste plină de aventuri și de speranță.
Sau, ca să o citez pe Teo Trandafir:
"Uneori, oamenii mari uită lucrurile importante, cele pe care ochiul nu le vede, mâna nu le atinge. La fel gândea și Micul Prinț, cred. Așa că am refuzat să uităm iubirea, blândețea, răbdarea, că nu cumva ele să dispară încet-încet, fără zgomot...În această carte de poveste vom găsi ce căutăm în fiecare zi: adăpost pentru noi și pentru copiii noștri. Adăpost în fața violenței sau grabei sau tristeții. Aici, între aceste coperți, e veșnic Crăciun, iar metafora miroase a cozonac și fericire."

 Ce să mai zic.. povestea e lungă și frumoasă ca o noapte de iarnă, iar ilustrațiile sunt ca steluțele ce o luminează.

 Lansarea va avea loc în data de 15 Noiembrie 2014, de la ora 10:30, la librăria Cărturești din Băneasa Shopping City. Gianina Corondan va fi acolo să îi poarte pe copii în atmosfera fascinantă a poveștii, iar eu voi fi acolo să desenez pe cărți și să semnez și să va răspund la întrebări.

 Abia aștept!
www.sufletulcraciunului.ro






No comments:

Post a Comment