Wednesday, November 12, 2014

A doua carte publicata anul acesta

In seara asta ma simt inspirata, asa ca va fi o postare mai lunga, de fapt o serie de postari (IN SFARSIT am timp sa stau sa scriu pe blog!) Pentru cei care nu stiti ca sunt si pe Facebook: ma puteti urmari la adresa
www.facebook.com/anda.art
Acolo scriu mai des (desi tot nu la fel de des cat as vrea) dar oricum...



Asaa.... sa revin. Cu a doua publicatie pe anul asta!
Este vorba de cartea intitulata "Fetita si Balonul", a Cameliei Lica.
Cartea s-a publicat initial pe Amazon, prin vara - va recomand calduros, din toata inima sa o comandati de acolo! Click aici pentru link direct.
Calitatea printului e impecabila, hartia frumoasa, culorile au iesit genial - exact asa cum le-am dorit! Singura "problema" e ca e in engleza. Dar povestea e minunata!





Daca doriti musai varianta in romana.. o gasiti in librarii si la noi.
Va trebui sa o cautati destul de mult. Cand am fost sa intreb la St.O.Iosif, si fetele de acolo au cautat-o 5 minute, intr-un ditamai teancul de carti, pe ultimul raft de jos...

Cartea s-a publicat la noi prin editura Poseidon, cu care din pacate colaborarea...  a fost inexistenta.
Domnii de acolo mi-au cerut (indirect, prin autoare) sa umplu ilustratiile cu flori si fluturi, iar acolo unde nu am pus suficienti (dupa parerea lor), si-au luat libertatea sa mai adauge - lucru pe care l-am observat abia cand am rasfoit cartea in librarie (!!).
Cei pe care ii vedeti in imaginea de mai jos, NU sunt pusi de mine (si sa nu mai vorbim de modificarile aduse copertii).

Lectie invatata - data viitoare voi adauga in contract si o clauza legata de modificarea ilustratiilor - INTERZISA!!!
Nu de alta, dar nu-mi place sa imi apara numele pe niste lucruri pe care nu le-am facut eu.

Altfel, cartea arata bine, culorile sunt frumoase, si oricum povestea merita citita. Dna Camelia Lica e o persoana extraordinara, cu care am lucrat cu mult drag. Sper doar ca la urmatoarea poveste comunicarea cu editura va fi mai eficienta.


Revin in curand cu o postare legata de motivele pentru care E NORMAL ca ilustratorul sa apara pe coperta :-D

No comments:

Post a Comment