Friday, December 4, 2015

Și-am fost în Finlanda....

....și a fost frumos!

Împreună cu ceilalți artiști invitați, am făcut o expoziție la care au venit mulți oameni inclusiv părinții lui Tuomas Holopainen (cel care a format trupa și care scrie versurile/muzica).



Am dus-o pe Lia acolo, pentru că se potrivește foarte bine cu versurile de pe noul album Nightwish (vă vine să credeți??!) câteva picturi din seria "From the deep" și câteva desene noi.


Aranjând expoziția
explicații (la vernisaj)
am apărut și în ziar! (sus în colț)
oameni creativi și veseli

și mai multă veselie

"Wall of fame" - la Kitten Monttu, studio-ul în care Nightwish a înregistrat primele albume
și semnătura mea acolo! :D

În afară de grupul de artiști, mai era și un grup de muzicieni - care în fiecare zi au ținut concerte și spectacole...  Mai multe poze aici:
https://www.facebook.com/kiteemusicandartweeks/photos_stream

Trebuie să recunosc că am avut parte de o săptămână super relaxantă, în care am petrecut timp de calitate cu oameni deosebiți, iubitori de muzică, de natură și de frumos. O săptămână în care am putut să experimentez, să mă deconectez și reconectez în același timp - deconectez de la lucrurile care trebuiau făcute, cărți, proiecte, termene - și să mă reconectez la mine dpdv creativ, cu libertate deplină <3 În plus, am avut parte de timp de calitate cu oameni din cei mai diverși, din cele mai diferite culturi și țări (a fost prezentă în grupul nostru și o fată din Argentina!)
Am făcut și un filmuleț. Cred că ăsta descrie cel mai bine atmosfera de acolo...
https://www.facebook.com/andaansheen/videos/1022297281127617/?l=7364618976945836229

Iar legat de cum mi s-a părut țara și specificul nordic... Prima impresie a fost: "Ce ciudat să vezi brazi la mare!"
după care... "Ce ciudat e să fie lumină la ora 22:00!"
apoi... "Doamne CÂTĂ LINIȘTE este acolo! Să stai pe malul unui lac, și să nu auzi o broască.. să nu auzi insecte, nimic... doar plescăitul apei pe pietre...
apoi să vezi doar apă, brazi, și cerul în vârfurile brazilor... Ai impresia că dacă te urci în vârful unui brad poți atinge chiar și stelele. Adică asta probabil iarna, pentru că vara nu prea vezi stele. Soarele apune în iulie la ora 3 și răsare la 5... Haha si apropo de asta, "apusul" în Finlanda durează 5 ore.
Și ce mai pot spune e că cel mai odihnitor somn a fost cel din avion de la întoarcere. Din momentul în care s-a întunecat afară, am adormit instant și m-am mai trezit doar când a oprit avionul toate motoarele... Asta niciodată n-am mai pățit :))))))

Și am intrat în saună tradițională (cu lemne), și am înotat în lac după, și am vizitat și "muzeul Nightwish", și voi mai posta poze când ajung la calculator, ca momentan sunt pe laptop și am pus doar din ce am mai găsit Facebook..

În concluzie, a fost frumos... dar tot mai frumos mi se pare în țara mea. Cu văi și creste, cu diversitate de plante și animale, cu naturalețe și echilibru (mai ales zi-noapte!) și cu peisajul meu cu Tâmpa de pe geam.


No comments:

Post a Comment