Tuesday, December 9, 2014

Calendare 2015

Ahh ce-mi place perioada aceasta a anului!

Tocmai am terminat noile calendare cu Lia, zanuta mea, asadar anul acesta puteti alege dintre doua modele:


Puteti vedea toate imaginile din calendare, la acest link (click)

In plus fata de anul trecut, acum am facut si un planner anual de perete. E format din 2 pagini A3, voi posta poze cu el azi putin mai tarziu cand ma intorc cu toate cele de la print :D

Asaa.. si pe langa calendare, mai puteti achizitiona, la fel ca si anul trecut, magneti, printuri pe panza si felicitari de Craciun sau cartoline cu imaginile!

P.s. Am facut si doua modele noi de felicitari: 

Pentru a comanda, trimiteti un e-mail la adresa anda.0105@gmail.com cu produsele pe care le doriti, si datele dvs pentru facturare si livrare: nume, prenume, adresa, si cont IBAN din care veti efectua plata.  Dupa ce primesc comanda, eu emit factura iar in baza facturii puteti plati, urmand ca ulterior sa va trimit produsele. 
Livrarea comenzilor (exceptand printurile pe panza) este gratuita prin Posta Romana! 

Preturi:
Calendar de perete: 45 ron
Calendar de birou: 25 ron
Planner anual de perete: 18 ron
Calendar mic de buzunar: 2 ron

Alte printuri:
A6 simplu (cartolina, tip carte postala), pe carton 200g/mp: 2 ron/buc
A6 dublu (tip felicitare) pe carton 200g/mp: 4 ron/buc
*La fiecare 5 cartoline sau felicitari comandate, primiti una in plus!

Magneti de frigider (aprox 6x4 cm): 5 ron

Print pe panza caserata pe mousse:
15x20 (aprox. A5): 80 ron (fara rama)
20x30 (aprox. A4): 110 ron (fara rama)
30x40 (aprox. A3): 140 ron (fara rama) sau 170 ron (inramata)


No comments:

Post a Comment