Thursday, April 3, 2014

Bologna 2014, si altele

Dragii mei!

Iar au trecut luni de zile pana sa mai scriu pe blog. Uf!
Dar recuperez acum - si nici nu stiu cu ce sa incep!


Voi incepe cu targul de carte de la Bologna, unde am fost pentru a doua oara, saptamana trecuta.
Pentru cei ce nu sunt in tema, la Bologna o data pe an, se face un mega-targ de carti pentru copii (cel mai mare din lume pe tema asta), unde participa edituri, tipografii, ilustratori, autori, practic oricine are legatura cat-de-cat cu domeniul. E un loc ideal pentru facut contacte, cunoscut oameni si "discutat afaceri".
Nu mai stiu daca am scris pe blog (pe pagina de facebook cu siguranta am mentionat) ca anul trecut, printre altele, mi-am lasat cartea de vizita si la o editura din India - editura care ulterior m-a contactat pentru ilustrarea a 10 povesti. Anul asta, am fost pe la standul lor sa-i salut, si am fost placut surprinsa sa vad ca primele 5 carti erau deja pe raft! Din pacate m-a lasat bateria fix atunci deci n-am apucat sa pozez decat doua, dar oricum - erau foarte incantati de munca mea, au spus ca vor sa continuam, si am si stabilit in mare urmatoarea colaborare. Mie imi face mare placere sa lucrez cu ei si ma bucur sa vad ca e reciproc. Se pare ca va fi o relatie pe termen lung :D












Pe de alta parte, in curand se va lansa noul website al ceainariei Ceai et Caetera din Brasov, cu design fresh si ilustratii facute de mine :-D 

Si  inca ceva, tocmai am aflat ca o carte la care am lucrat in toamna trecuta, va ajunge in librarii pe 1 noiembrie. Abia asteeeept! Din pacate nu va pot da detalii pana nu se lanseaza, dar cu siguranta va voi tine la curent cu noutatile! 

No comments:

Post a Comment