Thursday, September 19, 2013

Toamnaaa, ilustratii si picturi si cate si mai cate!

Uraaa, a venit toamnaa!

Din punct de vedere creativ, toamna e anotimpul meu preferat. Nimic nu ma inspira si nu ma ajuta sa ma concentrez mai bine decat vremea mohorata, inchisa, cu nori gri, din care ploua marunt marunt cate o saptamana.....
Spre deosebire de majoritatea oamenilor, atunci cand e soare afara nu ma pot concentra nicicum.. parca gandurile imi fug in toate directiile, imi doresc sa ma apuc de lucru, deschid Photoshop-ul, apoi ma uit pe geam, ma las distrasa de orice amanunt, verific email-ul de 5 ori intr-o ora, si tot asa. Iar la sfarsitul zilei sunt si mai frustrata ca desi am stat toata ziua la birou, n-am facut mai nimic productiv.
Dar cand se aduna norii.... si oamenii se retrag in case, animalutele in vizuini si gazele se adapostesc, parca se deblocheaza ceva in mintea mea creativa.. parca toate gandurile si ideile incep sa curga intr-un singur sens, concentrate, pline de inteles si de culoare, si curg prin mana direct pe panza virtuala (sau reala, dupa caz).
Ce sa mai, e o nebunie!

"Cozy" - va fi inclusa in calendar! ;)
Mai ales dupa o vara agitata, in care am fost mai mult plecata decat pe-acasa, am venit cu mare pofta de lucru (ceea ce e bine, pentru ca s-au cam adunat toate :))) Si nu numai ca s-au adunat proiectele din vara, dar constant apar unele noi (altele mai mari, altele mai mici) si unele sunt pur si simplu prea frumoase ca sa le refuz!
Si cireasa de pe tort, e ca pe langa toate cele la care lucrez de zor, am programata in decembrie, la ceainaria Ceai et Caetera din Brasov, o expozitie de ilustratie cu Zanuta mea (Little Fairy), in cadrul careia voi lansa si un calendar pe 2014! Abia astept!


Dar pana una-alta, tocmai ce am terminat o pictura pentru un client, aparuta pe ultima suta de metri, dintr-un mail care a intrat la spam.. Desi initial am fost tentata sa refuz, dat fiind cat am de lucru in perioada asta, am decis s-o fac totusi - pentru ca era vorba de un catel si pentru ca omul si-o doreste foarte tare. [Pictura cu cateel! Cum puteam refuza asa ceva? Doar stiti cat de mult iubesc cainii!] Cu ocazia asta mi-am amintit cu drag de facultate si de perioada cand pictam aproape numai pe panza. De cand am inceput sa fac mai multe ilustratii decat picturi, am cam uitat cum miros uleiurile! Si am uitat si cum sa ma descurc cu 7 pensule de-odata in mana! Nu-i nimic, ca am avut ocazia acum sa-mi amintesc (mai problematic a fost cand a trebuit sa eliberez mana.. :))). Oricum, cu totul a fost o pauza binevenita dupa atata lucru digital!


Si ca tot vorbeam de digital. Am ajuns abia la a 5a poveste (din 10) pentru editura indiana Youg Angels International....  Puteti vedea pe masura ce le posteaza pe site-ul lor, aici. Nu ma pot abtine sa nu postez aici un print screen din a 4a poveste, cu o maimutica neascultatoare care ia atitudine in fata prietenilor. 



Si mai postez un print screen, cu o ilustratie ce urmeaza a fi inclusa in calendar dar inca nu e gata :-D
cu layere ..fara numar :)) mereu cand incep o lucrare noua, fac cate un layer pentru toate detaliile.. ca sa le pot invarti apoi prin compozitie dupa bunul plac. Dar in final, se imputineaza foarte mult :)


Si gata pe ziua de azi, back to work!

[Si revenind la anotimpuri,]
Voua cum va place toamna?

2 comments:

  1. Ne place, ne place! :D Chiar si ploaia, desi pentru excursii in natura sunt mai placute zilele uscate si calde. Sper sa fie asa in octombrie, cand vor fi frunzele colorate prin paduri si pe dealuri :D Pana atunci insa... spor la lucru!

    https://picasaweb.google.com/107524476304789170667/PeSubManaCaldaAToamneiHolbavSiPoianaMarului?authuser=0&feat=directlink

    ReplyDelete
    Replies
    1. Multumesc! Chiar daca imi place ploaia, ma bucur mult si de zilele calde si colorate:)
      Numai ca de alea profit ca sa ies in natura, sa admir peisajele si sa miros schimbarea anotimpului... toamna miroase asa de dulce!
      (deci am un motiv in plus sa ma bucur ca e vremea urata acum, ca pot lucra fara sa-mi para rau ca ratez zile frumoase-bune de iesit) :-D

      foarte faine pozele tale, ca de obicei.. abia astept sa mai ies sa vad astfel de peisaje si in realitate :)

      Delete