Thursday, May 31, 2012

"The Artist"

Ahh ultima ilustratie pe care am facut-o (mai exact, alaltaieri) reprezinta "creativitatea" si statea draga de ea pe prima pagina din caietul de schite inca de la  Craciun (prima ilustratie facuta intr-un caiet de schite Moleskine, primit atunci).
Si cand am vazut concursul de pe Breslo am zis ca asta e personajul ideal pentru tema lor! Pentru ca este exact ca si creativitatea: vine pe neasteptate si umple cu culoare chiar si cele mai gri zile... da buzna peste tine fara sa-i pese cat esti de obosit sau de ocupat, pur si simplu nu-i pasa ca ai alta treaba. Aduce lumina si zambete, este plina de entuziasm si niciodata nu se plictiseste. Nu-i asa ca e adorabila?
(daca va place si doriti sa ma ajutati in concurs, puteti vota pentru imaginea mea - like-uiti, share-uiti :-) multumesc!)
p.s. bineinteles ca am adaptat imaginea si acum o folosesc ca si afis care sa ma reprezinte la targuri, hihi :-)

No comments:

Post a Comment